петък, 6 март 2015 г.

Карфиол и моркови на фурна

№ 108 


       Искате ли бърза, лесна и малко по-различна гарнитура? Е, ето моето предложение за вас. Не знам дали сте пробвали, но аз не бях опитвала запечен карфиол. Винаги съм го консумирала сварен или на крем супа, но и на фурна е доста сполучлив. Мислех си, че ще стане много сух, но запазва сочността си и в същото време има приятен загар, а и морковите са прекрасни запечени, поне на мен много ми допадат. Надявам се и на вас да ви харесат!

Карфиол и моркови на фурна 


Продукти: 
  • 1/2 карфиол 
  • 1 голям морков 
  • зехтин 
  • сол 
  • черен пипер 
Приготовление: 
       Измийте и нарежете карфиола и моркова на едро. Прехвърлете ги в тава, покрита с хартия за печене, поръсете със зехтин и втрийте в зеленчуците. Накрая овкусете със сол и черен пипер на вкус и печете до зачервяване в предварително захрята на 180- 200 градуса фурна. Сервирайте като гарнитура! 



Лесно, бързо, различно!

Няма коментари:

Публикуване на коментар