събота, 28 февруари 2015 г.

Сладки картофи на фурна

№ 102 


       Обещах ви здравословни рецепти, а написах само една... За жалост напоследък съм много заета и все не ми остава време за блога. С новия ми режим на хранене си готвя доста често, но не успявам да заснема всичко и да споделя рецептите с вас. За сметка на това обаче научих доста, открих много нови храни, които не бях пробвала до сега, осмелих се да експериментирам и повечето пъти е успешно. Ще гледам за напред да снимам приготвените рецепти и да ги споделям с вас по-честичко! Надявам се да са ви от полза! 

Сладки картофи на фурна 



Продукти: 
  • 2 големи сладки картофа 
  • 2 моркова 
  • пресен розмарин 
  • 4-5 скилидки чесън 
  • 2 с.л. зехтин
  • чубрица 
  • сол
  • куркума
  • черен пипер 
Приготовление: 

      Измийте и обелете картофите и морковите. След това ги нарежете на тънки лентички. Изсипете ги в тава, покрита с хартия за печене. Без да белите скилидките чесън просто ги притиснете с ножа и ги добавете при картофите и морковите. След това поръсете картофите със зехтин и подправките (на вкус).Накрая измийте и прибавете пресните клончета розмарин. Печете до готовност в предварително загрята на 180 градуса фурна. Преди да сервирате отстранете розмарина и чесъна. 



Лично аз не бях опитвала сладък картоф преди и вкусът му ми се стори малко странен. Прилича по-скоро на тиква, но пък е една по-нестандартна и здравословна гарнитура, а защо не и основно ястие. Споделете дали на вас ви е допаднал вкусът! Добър апетит! 


Няма коментари:

Публикуване на коментар